Ny hemsida för begravningsbyråer – fylld med innehåll från start

xs-begr-press_wps

WebbPlatsen lanserar nu en ny komplett hemsida för begravningsbyråer, under namnet xSentio för Begravningsbyråer. Denna unika tjänst består av en färdig hemsida, fylld med all den information som behövs för dem, redan från start. En komplett hemsida med texter, anmälningsformulär, bilder, broschyrer, skrifter och koppling till samarbetspartners.

Det här är däremot inget nytt för WebbPlatsen. ”Vi har levererat färdiga hemsidor, komplett med allt material för SBF begravningsbyråer sedan 1999. Vår senaste version är skapad utifrån ett genomtänkt och beprövat upplägg, med allt som behövs för en innehållsrik och användbar hemsida för dess besökare. En hemsida som är enkel att underhålla och byggd med möjlighet att anpassas efter önskemål.” säger Mats Djärf projektansvarig på WebbPlatsen i Sverige AB.

Migreringen av WebbPlatsens befintliga kunder är i full gång. Trycket är relativt stort och först i tur är Lycksele Begravningstjänst. Responsen från kunderna har enbart varit positiv och många av dem har framfört att de uppskattar det enkla och tydliga upplägget. Den nya lösningen består utav mobilanpassade mallar, byggda med responsiv design, så hemsidan fungerar även bra i mobiler och på surfplattor, vilket ligger i tiden.

För mer information om xSentio för Begravningsbyråer se www.xsentio.com/begr eller kontakta:

Mats Djärf
WebbPlatsen i Sverige AB